zondag 5 oktober 2014

Cards en Scrap challenge #220 - One layer card

Toen ik de nieuwe challenge van Cards en Scrap zag, dacht ik gelijk, hoi hoi ik kan weer eens lekker met de pan pastels aan de gang! Dat bleek het gemakkelijke deel van de opdracht te zijn, want ik had heel veel ideeën, maar toen de uitwerking nog....

Wilde graag iets doen wat niet zo standaard was, wilde graag een andere stempel in het midden gebruiken dan aan de buitenkant. Na wat gepuzzel heb ik het papier in 3 delen verdeeld, eerst over de buitenkanten kladpapier geplakt, met versamark de bloemen gestempeld. Daarna op het midden een strook papier geplakt en dat van de buitenkanten afgehaald en daar een achtergrondstempel van Noor overheen gezet. Eens een andere manier van maskeren zal ik maar zeggen. 
Vervolgens met burnt sienna tint (740.8), Magenta (430.5) en Violet (470.5) de stempels gekleurd. Na het fixeren met een paarse stempel van Memento (elderberry geloof ik) de tekst nog gestempeld.

Gebruikte stempels van Noor! Design:
6410/0048
6410/0050
6410/0301 en 
6410/0311

4 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gelukt hoor. Prachtige kaart.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige One Layer Card!
    Leuk dat je meegedaan hebt met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de 'One layer card' challenge bij Cards&Scrap!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen