zondag 2 november 2014

Roze prinses



Soms heb ik dat gewoon, dan zie ik iets en weet gelijk hoe ik het ga gebruiken.
Dat had ik ook met het vintagemask van Dutch Doobadoo. Op de een of andere manier zag ik daar gelijk een kasteel in, en dat dan in combinatie met mn prinsessenstempel...

Gisteren op de demonstratiedag van 't Scraphuis in Oosterhout ook nog een stempelset met o.a. koets, kroon en tekst gekocht en voila, daar is mijn prachtige kasteel!

Roze is wel een kleur die ik vaak en graag gebruik in mijn kaarten en t prinsesje nodigt daar ook wel voor uit, vandaar dat ik hier gekozen heb voor Roze en een klein beetje grijs.

Heb alles met pan pastel op kleur gebracht, het cardstock, de afbeelding is ook met pan pastel gekleurd en noodgedwongen ook de koets, de kroon en de tekst met versiering. Dat had ik allemaal met grijs willen stempelen op roze cardstock, maar dat stempelkussen had ik bij mijn moeder laten liggen, dus met versamark en grijze pan pastel aan de slag en zie hier het resultaat!


http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2014/10/time-for-magnolia-challenge-69-your.html

1 opmerking:

  1. Wat een schattige kaart. Gezellig dat je met ons meedoet bij TFMC. Bedankt en succes!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen