donderdag 28 mei 2015

Nieuwe baan



Binnen een bedrijf met meerdere vestigingen gebeurt het wel eens dat er binnen korte tijd een aantal collega's weg gaan. Meestal om verschillende redenen. 

Helaas gaat er weer een gezellige collega weg, maar hopelijk gaat hij een leuke kans tegemoet.

Iedereen op de vestiging waar ik werk, weet inmiddels dat ik kaarten maak, dus ja, kwam weer de vraag, maak jij ff een kaartje. Tuurlijk doe ik dat! 

Ik was van de week al met dit idee begonnen, eigenlijk voor een verjaardagskaart, maar die had ik niet per direct nodig, dus heb er maar een felicitatie voor een nieuwe baan van gemaakt. Vond het telraam ook wel grappig voor iemand die bij een accountantskantoor werkt, hihi.

De snoes is gekleurd met Pan Pastel, de achtergrond heb ik gestempeld met een achtergrondstempel van Noor Design. Het randje is ook van Noor, de overige mallen zijn van Marianne Design (collectables). De schoolserie heb ik nu al een tijdje in huis en al in verschillende projecten gebruikt.
Vind ze erg leuk.

Deze kaart wil ik ook graag met de challenge van knutsels en kadootjes mee laten doen, thema Monochroom. 

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart!
    Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi!
    Nooit leuk als er een fijne collega weggaat, maar wel tof dat ze je gevraagd hebben een kaart te maken. EN het is en heel mooie kaart! Dank je voor het meedoen, bij K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen