dinsdag 7 juli 2015

Beterschap


De vrouw van een cliënt van ons heeft een ongeluk gehad, dus vroeg mijn leidinggevende een kaartje op te zoeken. Samen tussen de 'standaard' kaarten (hallmark etc.) gekeken, daar werden we niet heel blij van. Net niet voor een vrouw van 60+ zeg maar. Dus kwam er weer een grote glimlach en de vraag of ik niet iets kon maken. Natuurlijk kan dat, dus gisteravond heerlijk aan de slag geweest met de pan pastel.

Ik had deze stempel een tijdje geleden al gekocht en het leek me mooi om deze te combineren met lila en het achtergrondpapier.

Als voorbeeld heb ik een kaart van de Noor en Zo stempel technieken gebruikt, die zag ik langskomen en die vormt hiervoor ook de basis.

Ik wil deze kaart mee laten doen aan de challenge van Knutsels en Kadootjes, thema beterschap.
De challenge loopt nog tot 17 juli aanstaande

http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2015/06/uitslag-en-nieuwe-challenge-25-bij.html

1 opmerking:

  1. Prachtig gedaan! Daar zal ze vast blij van zijn.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen