woensdag 16 november 2016

Clean and simple dreaming of a white christmas




O wat is het toch leuk om allemaal verschillende kerstkaarten te maken! Ik heb ook wel eens allemaal dezelfde gemaakt, maar dat was ik op een gegeven moment helemaal zat. Dus nu een andere benadering. 

Ik heb nu gekozen voor een clean and simple kaartje.

Ik heb een donkerblauwe kaart als basis genomen. daarop wit linnenkarton wat ik met een dutch doobadoo stencil geembosd heb. Daarop een mal van Noor Design. Het rondje daarop heb ik met een ronde mal met stikrandje van Marianne Design gestansd Daarop heb ik met blauwe inkt sterren gestempeld. Het huisje is ook van Marianne Design. De tekst is dan weer van Noor Design.

Ik wil met deze kaart graag meedoen aan de challenge van Cards en Scrap.




2 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart! Leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart gemaakt. Die ronde stans en dat gestempelde sneeuwvlokken geeft een mooie elegante uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen