zondag 30 april 2017

Maak een feestje van 2018


Ik ben al op mijn gemak aan de kerst/nieuwjaarskaarten bezig, iedere maand alvast een paar.

Ook een leuke reden om (voor mij) nieuwe technieken uit te proberen, zoals op deze kaart.
Pas geleden bij Noor en Zo online een demonstratie gezien van bondig powder en fab foil.
Natuurlijk 'moesten' mijn moeder en ik dat ook hebben.

Ik had al eerder zitten proberen, maar het lukte maar niet, terwijl het er niet zo moeilijk uit zag....
Filmpje opgezocht en toen kwam de aap uit de mouw. ik legde de folie met de gekleurde kant naar beneden, zodat het zo de kleur af kon geven (in mijn gedachtengang), maar uit de filmpjes bleek
daar de fout te zitten.

Dus gisteravond vol goede moed... De eerste, de roze, ging nog niet helemaal super, maar de rest lukte al beter. Vervolgens de 2018 uit spiegelpapier gestansd, daar heb ik al gelijk die tape achter gedaan, want wist niet zeker of lijm zou pakken op het materiaal. De tekst maak er een feestje van heb ik met embossingpoeder gedaan.

De vuurwerkstempel, stanzen en tekst zijn allemaal van Marianne Design, TC0845, COL1347 en HT1602

Ik wil met deze kaart graag meedoen aan de challenge van De Egel, gebruik zwart op je kaart.
http://de-egel.blogspot.nl/2017/04/april-challenge-32.html

Natuurlijk gaat hij ook in mijn kerstmap bij Tiets, dan ben ik weer bij.

Groetjes en fijne zondag nog. Ik denk dat ik zo nog wel verder aan de knutsel ga. Heb een hoop inspiratie!

Astrid


1 opmerking:


  1. Wat een mooie techniek, de kleuren zijn heel gaaf,
    mooi kaartje hoor ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'April 32' Challenge bij De Egel !
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Gebruik zwart}

    BeantwoordenVerwijderen