zaterdag 1 juli 2017

Magnolia Forever Challenge Summer


1 juli alweer, wat gaat de tijd toch hard! Een heleboel mensen krijgen deze maand weer vakantie en zullen dan ongetwijfeld naar het strand gaan.

Bij Magnolia Forever hebben we deze maand als thema Summer, dus heb ik dit strandkaartje gemaakt, want dat is voor mij zomer.

We hopen dat jullie ook deze maand weer enthousiast meedoen!

http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/

De challenge bij AnMa Creatief is eveneens zomer, dus daar wil ik ook graag meedoen met de challenge.

Het emmertje, zandkasteel, schep, touw, schelpjes zijn van Marianne Design,net als de stempels van de duinen en de golven. De takjes en de tekst rechtsbovenin zijn van Noor Design en de digi is van Magnolia.

http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2017/07/anmacreatief-challenge-70-juli-2017.html





4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart in dit thema, echt strandkaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Astrid en gezellig julie weer even live gezien te hebben alhoewel ik zat wel ver van jullie af haha.
    Fijn weekend nog
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou strand is voor mij ook echt zomer! En het lijkt wel echt op jouw leuke kaart! Mooi gedaan.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de ZOMERchallenge bj AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen